در این کارگاه که با حضور دانشجویان کارشناسی طراحی صنعتی و کارشناسی چندرسانه ای تشکیل گردید، مهندس جواد نیک پیام، از متخصصین این روش، روشهای تقویت رفتار کاربران با استفاده از تبدیل آنها به بازی مورد بررسی قرار دادند.
تبدیل رفتارهای روزمره انسانها به بازی یکی از راههای ترغیب آنها به انجام آن رفتارها است. در همین راستا، زمینه گیمیفیکیشن یا بازی گونگی اخیرا مورد توجه متخصصان مختلف حوزه های طراحی فرهنگ محور قرار گرفته است. در این کارگاه که با حضور دانشجویان کارشناسی طراحی صنعتی و کارشناسی چندرسانه ای تشکیل گردید، مهندس جواد نیک پیام، از متخصصین این روش، روشهای تقویت رفتار کاربران با استفاده از تبدیل آنها به بازی مورد بررسی قرار دادند.